Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Realnost" nekad i sad

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 04 mart 2013 11:04
Milić Petar Kecman
Zamislimo samo: emisija uživo, gosti su gorepomenuti, ekran se podeli na dva dela, u jednom delu njihovi govori -a u drugom slika iz studija. I to će biti početak, a onda padaju kao kula od karata.
Preporuke:
75
1
2 ponedeljak, 04 mart 2013 11:04
Miroslav
Kada se pojavio SNS bio sam njihov simpatizer, pa postao član. Problem je što sam tada vidio ono "što sam želio da vidim". Međutim istina je uvek oštra i nekada bolna. Mora da bude bolna da bi se čovek "probudio". Ja sam se "probudio" prije godinu i po. Nadam se da će ovaj članak biti taj "bol koji budi" i za druge. Kako je moćna istina kada se kratko i jasno izloži, kao u ovom članku. Autoru mogu samo da kažem, svaka čast .
Preporuke:
71
1
3 ponedeljak, 04 mart 2013 11:33
Goran Jevtović
Čestitike autoru! Pravo u metu.
Preporuke:
65
3
4 ponedeljak, 04 mart 2013 11:43
janbo
Ne znam šta se ovde treba čuditi, pa naravno da će opozicija to da priča, lako je tada bilo. A sada kad su došli na vlast, i kad su videli da su niko i ništa, i da moraju da igraju kako Zapad svira, ovako se ponašaju.
To se nikad neće promeniti, ja ne znam šta narod očekuje, bilo ko da dođe na vlast ista priča će biti. Jedino možda SRS, ali od toga izgleda ništa.
Preporuke:
24
26
5 ponedeljak, 04 mart 2013 11:48
Kosta
Sta vise, Vucic sada i preti celom narodu, i to tamo gde smo najosetljiviji, da ce nam deca gladovati ako ne pristanemo na EU ucene i lazi?!
Sad svi odgovaraju njemu, da li ce on ikada odgovarati za ovo i kome?
Da li ce, mozda, procitati ovaj clanak ne bi li se video u pravom ogledalu?
Preporuke:
64
1
6 ponedeljak, 04 mart 2013 11:51
Srbin
Tekst jasno i ubedljivo dokazuje, ono što smo, mnogi od nas, znali a što je vidljivo iz aviona: DA SU I SADAŠNjI I PROŠLI NA VLASTI OBIČNI VELIKI LAŽOVI. Činjenice su činjenice.
Sa fotografija njihovih lica i osmeha se vidi, a istine to potvrđuju, da su egoisti koji ne mare za narod i Državu, da im je glavno da su se dočepali vlasti, i da lako slušaju one koji su im pomogli da dođu na vlast - a to su smrtni neprijatelji Srba i Srbije, USA EU NATO FAŠISTI, PLjAČKAŠI, UBICE SRBA I PREVARANTI.
Problem je što u OKUPIRANOJ SRBIJI VLADA POTPUNA DIKTATURA U POTPUNOM MEDIJSKOM MRAKU TAKO DA SE OVE ISTINE NE MOGU SAOPŠTAVATI NARODU. Moramo dobiti, moramo imati bar jedan medij u Srbiji.
Preporuke:
60
1
7 ponedeljak, 04 mart 2013 12:21
@Srbin
To je veliki problem, RTS kaze da ima najvecu gledanost, a sa druge strane su servis pioliticara na vlasti iskljucivo.
Ono "vase pravo da znate sve" je samo "nase pravo da vas zamajavamo".
Jututunska tahahaha (televizija).
Preporuke:
55
1
8 ponedeljak, 04 mart 2013 12:37
A. Pavić
Čestitke autoru. Briljantno. Tek da se vidi s kakvim ljudskim dnom imamo posla. Ako nas oni pobede, nismo ništa ni zaslužili.
Preporuke:
46
3
9 ponedeljak, 04 mart 2013 13:03
Maximus
https://www.youtube.com/watch?v=3CIBi8_TA7c
Preporuke:
9
0
10 ponedeljak, 04 mart 2013 13:30
Aleksa
Dobri su sve dok ništa ne potpisuju. Nek pričaju šta hoće, nek se grle i ljube sa Tačijem, ali ako ne potpišu ništa u aprilu smeši nam se novo vreme.
Preporuke:
17
2
11 ponedeljak, 04 mart 2013 13:51
Slobodan N.
"Ono čega se pametan stidi, time se budala ponosi"
Mislim da se naša vlada ponosi što će rešiti pitanje KIM, na način koji je poguban za Srbiju.
Ma šta da se posle njihovog izdajstva i dela desi njima ili Srbiji,
neće moći da opravda i vrati stanje pre ovog danas i sada,
a da ne govorimo o žrtvama i šteti, njihova će biti najmanja. Nažalost!
Plašim se, za sebe i svoj Narod!
Plašim se, za ceo svet i sve ljude dobro duše!
Plašim se, došla je smrt po svoje?!
Plašim se, došlo je zlo po moje -naše?!
Plašim se, da kapi su odavno prelile čaše?!
Plašim se, jer dobrovoljno potpisujemo na osudu, na smrt,
jer smo po njima krivi - što smo živi , što smo Srbi.
Plašim se jer nam sa anestezijom zvanom obećanje da ćeno za 10 godina ući u EU (koje tada neće ni biti), amputiraju deo glave-mozga,ruku, i desnu komoru srca i levu komoru duše- KOSOVO I METOHIJU.
KO ĆE NAS TAKVE DOBROVOLjNO OSAKAĆENE BOGALjE PRIMITI U SVET I EU?!
NIKO!!!!
ŽIVELA SRBIJA!
DOLE VELEIZDAJNICI!
Tekst je za svaku pohvalu!
Preporuke:
30
2
12 ponedeljak, 04 mart 2013 13:57
današnji Srbin
realnost nekad i sad?

pa, može i ovo, odn. koliko je Srbima bila draga tzv. Evropa (mada i sama pripada geografski u tu EUtanaziju):


Nove srpske seobe

Da Srbima u Ugarskoj nije bilo teško pod Turcima svedoči najbolje onaj slučaj, kad je 1552. god. jedan veliki broj Srba krenuo iz Banata u Erdelj da se tamo naseli, pa se posle izvesnog vremena opet vratio na stara mesta. Čak i Srbi u Erdelju više su voleli tursku vrhovnu vlast nego austrisku.

Vladimir Ćorović – Istorija srpskog naroda
Preporuke:
15
0
13 ponedeljak, 04 mart 2013 14:01
Bane Palilulac - deo prvi
Umesto prologa:
Svet Oci Crkve su govorili za Sotonu da je laž i otac svih laži.Od Gospoda nam je ostalo:
"I poznaćete istinu, i istina će vas osloboditi" (Jn 8,31-32)
Naš je problem što predugo živimo sa lažima i u lažima tuđim i svojim.Najgore je to što smo počeli sami sebe da obmanjujemo.I dok ne poznamo istinu bićemo neslobodni, okupirani.Lažemo sami sebe da nad bivšim našim državama devedesetih godina prošlog veka nije izvršen od strane zemalja Zapada zločin protiv mira a potom i zločin agresije mekom a bogami i tvrdom silom.Da
su srpske zemlje dopale ropstva u raznim formama od protektorata do gole oružane okupacije.Da je zahvaljujući kvislinškoj i kompradorskoj kvazieliti Srbija došla u stanje samookupacije.Da je među onima koje su neki duhovito nazvali sinekurcima i sinekurkama, uglanom poslenicima u medijima i kulturi na delu srpski autošovinizam, ili “identifikacija sa agresorom".Da su svi koji su od devedesetih bili na vlasti pravili dilove sa agresorom.
Preporuke:
24
0
14 ponedeljak, 04 mart 2013 14:08
Bane Palilulac - deo drugi
U cilju ostajanja ili dolaska na vlast. Zar nije Milošević pustio niz Kupu,Krku i Drinu prekodrinske Srbe i od balkanskog kasapina u jednom trenutku postao nezaobilazni faktor mira.Zar nije tada mitropolit Anfilohije u to vreme još uvek verno čado ave Justina govorio za Miloševića da liči na gubavca koji kida delove sopstvenog tela u nadi da će preživeti!O petooktobarskim pučistima ne vredi ni govoriti. Za njih su Srbi bili za sve krivi a okupator uvek u pravu.
Ostalo je da samo se izvinjavamo,gutamo žabe i pričamo komšijama kako smo od malih nogu sanjali da budemo svetioničari na jadranskom školju. Koštunica sada "ljuti protivnik EU" i Srbin sa dna kace, zar nije primao pravosnažno osuđene Nato zločince bez revizije procesa ili pomilovanja.Radi se o poseti Ibera Vedrina sa kojom nam se rugao "zapadni tisak" da se balkanski pravimo blesavi.Zar nije taj isti Koštunica u cilju europske podobnosti pustio na slobodu Fljoru Brovinu,Vesnu Bosanac i osuđene šiptarske teroriste.
Preporuke:
23
2
15 ponedeljak, 04 mart 2013 14:10
Bane Palilulac - treći drugi
Svaka vladajuća ekipa kupovala je od zapadnih moćnika pravo da vladaju nad Srbijom.Pri tome se nije plaćalo dedovinom u Požarevcu, Belanovici, Brčkom, Plužinama, Žitorađi i Bajčetini.Plaćalo se i plaća srpskim nacionalnim interesom.
Preporuke:
25
2
16 ponedeljak, 04 mart 2013 14:19
Bane Palilulac - deo treći
Svaka vladajuća ekipa kupovala je od zapadnih moćnika pravo da vladaju nad Srbijom.Pri tome se nije plaćalo dedovinom u Požarevcu, Belanovici, Brčkom, Plužinama, Žitorađi i Bajčetini.Plaćalo se i plaća srpskim nacionalnim interesom.
Preporuke:
11
1
17 ponedeljak, 04 mart 2013 15:12
ŽeKiM
Sve rečeno u tekstu bi većina u Srbiji potpisala. Istovremeno je podrška "Buni prtiv granice" koja je podignuta na Sretenje 2013.godine
Hvla autoru za tekst!
Hvala za podršku buni!
Istorija nam se ponavlja...
"nit su radi Turci izelice, al je rada sirotinja raja"...
Preporuke:
19
1
18 ponedeljak, 04 mart 2013 16:16
Dr Mihailo Kovacevic
- Pucina je stoka grdna -
Narod guta ono sto mu se servira !
Prvi su pricu o EU servirali Kostunica i -Zuti- a zatim je preuzese -Toma- i -Alek-.
Od te price smo videli :da nam standard pada , dugovi rastu i da je nasa teritorija sve manja.
Izgleda teze da nas sabiju pod jednu sljivu i od nje nam nece dati da pecemo rakiju .:)
PROPAST SA OVIMA !
Preporuke:
19
0
19 ponedeljak, 04 mart 2013 18:54
hm
To se zove katarza! Nekad je bilo "sigurna kuća za Ratka Mladića", "bulevar Ratka Mladića", "hapsimo Dinkića, čim dođemo na vlast", "sloboda za Šešelja", "Srbija da bude ruska gubernija"...

Mislim da je vreme da se odraste!
Preporuke:
20
0
20 ponedeljak, 04 mart 2013 19:57
Jasna*
A sto ne napravimo retrospektivu od 5. oktobra do danas po pitanju Kosova i kosovske politike?
Svaka analiza jednog procesa koja pocinje sa kraja ,a ne od pocetka istog, izaziva kod mene bar, ozbiljnu sumnju u objektivnost autora.Danasnja politika po pitanju Kosova nije pocela od maja 2012.,vec od 5.oktobra 2000.i svaki ozbiljan analiticar bu to trebao da ima u vidu.
Preporuke:
6
12
21 ponedeljak, 04 mart 2013 20:23
Brane2
Ne slažem se sa autorom u tome da se tu radi o nekakvoj pokvarenosti političara.

Na svakom boks meču na kraju krajeva možete videti,d a se izjave protivnika drastično razlikuju pre ( "ma razbiću ga ko kantu" ) za vreme ( "razbio ti je arkadu, drži distancu") i posle meča, kada obično ni pobednik nije ni približno tako optimističan kao što je bio pre meča.

U tom ringu je ne Vučić nego Srbija. On mora da prati to što Srbija MOŽE.

To je ta "realnost" koja je suštinska.

A to što se je drastično menjala je posledica nerealnosti Srbije. Koju predstavljaju političari.
Preporuke:
2
17
22 ponedeljak, 04 mart 2013 21:15
Tomislav Milanovic
Sve to o cemu pisete je deo nase svesti. To su ljudi iz naroda, a mi smo taj narod. Kakva svest, takav i moral. Kakav moral, takvi i rezultati. Problem je u tome sto mnogi ocekuju cudo, a posto je cudo nasilje nad prirodnim spletom stvari, to nije nesto sto je realno ocekivati.
Sve je to, nazalost, uzajamno povezano. Kada nemate visoko izgradjenu svest, onda nemate sposobnost da realno procenjujete. Iz lose procene padaju lose odluke i sve tako u krug. E, sad, malo ko od nas je spreman da pogleda istini u oci i da prizna da je to kljucna stvar, a bez suocavanja sa istinom nema boljitka.
Preporuke:
2
4
23 ponedeljak, 04 mart 2013 21:31
perkins
Hvala autoru na detaljnoj analizi lika i dela diplomiranog kazandzije te ostalih dobosara, trabanata ,a posebno lupa
Preporuke:
10
1
24 ponedeljak, 04 mart 2013 21:43
Slavomir Srpski
Ovo je primer kako se argumenti koriste, citati, javne izjave, da se jasno pokaze ko je ko, koliko je dosledan, koliko je izdao i sopstvene birace kojima ovakvo govorise na skupovima.

Konacnoi Srbi treba da nauce da koriste pamcenje, a ne da uvek nasedaju na slicne prevare. Drugo: bilo bi potrbno da se politicki izborni sistm promeni, i da se politika kao profesija ukine, kao i broj parlamntarnih mandata koje isti covek moze da ima.

Deprofesionalizacija politike, uz istovremeno biranje parlamentaraca dirktno na izborima, kao i ogranicenje broja mandata koje mogu da imaju, bio bi onaj dmokratski sistem koji bi mogao da ukloni ovaj feudalni sistem "demokrature".
Preporuke:
9
2
25 utorak, 05 mart 2013 13:47
@Jasna*
Vi ste izgleda SNSSPSBRKADŽIJA, smeje vam se brk na ove dve stranke, nekako su vam na brozovskom srcu u grudima.
Logično je i nadasve normalno da ni jedan problem u Srbiji nije počeo od izbora ove vlade. Nije počela ni korupcija, ali se Vučić rešio da je iskoreni iako mu je resor ministarstvo odbrane. Sve pokradeno nije jedan hiljaditi deo rudnog bogastva Kosmeta.
Broz doneo ustav 1974 koji je rasturio Srbiju, ali Nikolić brozov ustav više poštuje od Ustava za koji je sam glasao 2006.
Otišli loši da bi došli lošiji, otišle kukavice da bi došle veće kukavice, otišli poltroni da bi došli super poltroni, otišle evropejci da bi došli evropejci-graničari do poslednjeg Srbina na Kosmetu.

Gde je početak više nije bitno jer se ne može promeniti (osim toga svako ima svoje viđenje početka).

Ako dođe kraj srpske državnosti na Kosovu iako imamo Rezoluciju 1244, Ustav i Veto u UN, krivi su isključivo oni NA KRAJU koji potpišu predaju dela teritorije.
Preporuke:
13
0
26 utorak, 05 mart 2013 15:39
Svetislav
Bravo Miljane na tekstu.
Preporuke:
3
0
27 utorak, 05 mart 2013 16:39
Dragana Trajković
Odličan tekst.Sva čast Miljane!
Preporuke:
2
1
28 utorak, 05 mart 2013 17:43
Srbin iz CG
Tačan i neostrašćen tekst. Pozdrav iz Bjelopavlića.
Preporuke:
2
1
29 utorak, 05 mart 2013 18:38
Jasna*@@Jasna
A vi ste izgleda DSScvrstolinijas,nekako biste da sakrijete i zabasurite sta ste radili od 2000. do 2008. u vlasti sa Zutima ,ali ne uspeva vam bas najbolje ,jer zamislite,iako su Srbi poznati po kratkom pamcenju kad su istorijski dogadjaji u pitanju,ipak ima nas i sa malo boljom memorijom od covecije ribice.
Preporuke:
2
10
30 utorak, 05 mart 2013 22:47
@Jasna*
Koliko god bilo kratko pamćenje u Srba, ovu izdaju trojca Dačić Vučić Nikolić, Srbi i Srbija neće moći da zaborave ni kao čovekolike ribice.
Preporuke:
9
0
31 utorak, 05 mart 2013 23:45
Jasna*@@Jasna
A vidite ja pamtim izdaju Srbije 5.oktobra 2000.i govor Milosevica kojim je upozorio gradjane Srbije da ce se stvari tesko ,gotovo nemoguce moci popraviti.Covek vam je sve lepo nacrtao,ali da, vi ste tada bili zauzeti slavljem ,istovremeno sa zlom babuskarom Olbrajt i onim Nato Klintonom(gledala svojim ocima na CNN otvarali su sampanjac,dok je u pozadini gorela Skupstina).Ovo danas je posledica 5,oktobra jer su stvari daleko odmakle i tesko ih je ,gotovo nemoguce popraviti,bas kako je upozoravao Milosevic.Zato meni je malo licemerno ,kad se u tom procesu izdaje zemlje,analizira samo kraj tog procesa ,a ne i pocetak. Eto samo toliko.To je moje zapazanje i primedba upucena ovom tekstu,ali i svim slicnim tekstovima ,koji iz nekog razloga zaobilaze da jasno oznace pocetak naseg kraja.
Preporuke:
3
8
32 sreda, 06 mart 2013 02:27
Tuljanin@Jasna*
Neukusno je to što radite. Odakle vam ideja da je Vojislav Koštunica izdao Kosovo? Nije ga izdao čak ni Zoran Đinđić, a kamoli Vojislav Koštunica. Vojislav Koštunica je -- na stranu sve što može da se prebaci njegovoj vladavini i politici -- Kosovo branio i bio voljan da ga brani. Zbog toga je i smenjen. Zbog toga je i bio i jeste stalna meta Amerikanaca, raznoraznih Briselskih činovnika i svakog starog, novopečenog ili budućeg izdajnika. Kojoj god šuši padne na pamet da pokaže (izdajničke) mišiće -- u juriš na Vojislava Koštunicu. Tako i vi. Odakle vam uopšte obraz i razbor da klevećete i blatite jednu od poslednje tri preostale stranke koje u tužnoj zemlji Srbiji čvrsto drže antivesternističku poziciju? Možda koncept "vojne i političke neutralnosti Srbije" i nije najoptimalniji, možda i nije primeren strahotnosti vremena u kome živimo -- ali je nekakva polazna tačka. Uz nedvojbeno "evroazijsku orijentaciju" Dveri i radikala to je "stvar" sa kojom "može da se radi". Sa politikom
Preporuke:
5
0
33 sreda, 06 mart 2013 02:28
Tuljanin@Jasna*
čistog vesternizma i bezuslovne kapitulacije Aleka, Toma i ekipe međutim ništa ne može da se radi. To i nije nikakva politika nego čista karikatura, čiji je jedini smisao dalje devastiranje Srbije. Ako to ne vidite, a onda šta vidite? Pobogu! Biće valjda da u sopstvenoj kući, na zidu, držite uramljene fotografije Aleka, Toma i Iveka i dnevnoj bazi im se klanjate? Palite im sveću - jednu, dve, tri sveće? - za uspeh i večno zdravlje?! Pa onda trčite na sajt NSPM-a, da odbranite ukaljanu im čast...
Preporuke:
5
0
34 sreda, 06 mart 2013 03:04
Tuljanin@Jasna*
I da bih predupredio isprazno prepucavanje i prištedeo Vam trud -- da Vam odmah kažem: ja nikada na stvari nisam gledao kroz stranačke naočari. Na izborima nisam glasao za DSS, nego za Dveri. Skupa sa Vama sam (koliko me sećanje služi) podržavao glasanje za Tomislava Nikolića u drugom izbornom krugu -- a u pustoj nadi (očito je). U nadi da bi to moglo da označi jedan novi početak, početak PATRIOTSKE POLITIKE. Budući da od tog početka nema ništa, jedina dobra stvar našeg zajedničkog zalaganja, je to što su Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić OTPALI. Otpali kao patriotska opcija. Ali i to je neko dobro. Naime, loše je računati sa nečim što nije kao da jeste. Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić NISU. Njihova pobeda na izborima je omogućila da se to i pokaže...
Preporuke:
5
0
35 sreda, 06 mart 2013 08:08
Tuljanin@Jasna*
Vi podržavate:

1. Bezalternativni put u EU (svi osim DSS, SRS i pokreta Dveri)
2. Okretanje leđa Ruskoj Federaciji (faktički u toku) (svi osim DSS, SRS i pokreta Dveri)
3. Strateška partnerstva sa USA-klijentima (Azerbejdžan, Emirati, Turska) (stranke Vlade, a pre svega SNS)
4. "Bolne i teške odluke u vezi sa Kosovom" (čitaj: kapitulaciju) (svi osim DSS, SRS i pokreta Dveri)
5. Promenu Ustava (svi osim DSS, SRS i pokreta Dveri)
6. Dalje pritiske na Republiku Srpsku (SNS, LDP, SPO, LSV)
7. Potpuno ignorisanje Srba u CG (stranke Vlade, a pre svega SNS)
8. Apsolutno ignorisanje stavova SPC (svi osim DSS, SRS i pokrata Dveri)
9. Prodaju poljoprivrednog zemljišta USA-klijentima (stranke Vlade, a pre svega SNS)
10. Kvarenje odnosa sa Grčkom (delo T. Nikolića)

Ukupno: politiku integralne izdaje.

(Pitanje: A zbog čega niste glasali za LDP?)
Preporuke:
7
0
36 sreda, 06 mart 2013 19:56
Jasna*@Tuljanin
Srbiju ste izdali 5.oktobra ,svi vi koji ste u njemu ucestvovali zajedno sa vasim politickim vodjama,sad mozete da se treskate koliko ocete ,to je naprosto cinjenica.
Preporuke:
2
6
37 sreda, 06 mart 2013 20:30
Tuljanin
Vaš problem je u tome što mešate Miloševića sa Srbijom. Kao sumanuta osoba vezali ste se za jedno predizborno "proročanstvo" i kao da bi zaista voleli da se ono i ostvari. A zašto? Pa, eto, zato, da bi se pokazalo, da je Vaš "veliki vođ", eto "zanavek u pravu". Nepogrešiv, uopšte ne izdajnik Krajine, bezgrešan kao anđeo; uopšte ne onaj koji Milanu Martiću o padu Krajine preporučio da se samoubije; ne "faktor mira na Balkanu", naprosto dirnut komičnom ulogom koju su mu Amerikanci na kratko namenili; kao kakav indijanski ili crnački poglavica, još verujući na reč "velikom belom poglavici", "našem bledolikom američkom bratu". Tim pročanstvom vi danas opravdavate svaku izdaju i svako samoslabljenje Srbije. Opravdavate i ono što nije nužno -- celokupna izdajnička politika današnjeg vesternističkog režima. Ponoviću vam. Izdaja Kosova nije počela 5. oktobra, već početkom 2008. i valjalo bi da se dobro zamislite o ulozi koju su u tome imali A. Vučić i Tomislav Nikolić. Za početak.
Preporuke:
8
0
38 sreda, 06 mart 2013 21:34
Jasna*@Tuljanin
Gresite ja ne opravdavam izdaju ,samo imam malo vise razumevanja za ove danas ,za razliku od vas koji ste u izdaji zemlje 5.oktobra 2000.ucestvovali,pa skacete ko opareni kad vam neko to pomene, zaslepljeni vasim velikim petooktobarskim vodjama i njihovim obecanjima i bajkama,u koje ste poverovali(kao one "Kosovo je demokratsko pitanje",i "samo da diktator ode..."),pa vam sada za sve krivi ovi danasnji,a period pre njih biste da gurnute pod tepih,al ne ide to bas tako.
Preporuke:
1
9
39 četvrtak, 07 mart 2013 01:07
Tuljanin@Jasna*
Ali zbog čega cenite Miloševića? zato što je branio zemlju, ili je u ipak pitanju nešto drugo -- nešto "socijalističko" i "plebejsko"? Ako ga štujete iz prvog razloga, ta kao ste onda dospeli do toga da opravdavate i podržavate izdajnike (jer to je ono što činite)? Da potsetim: vi aktivno podržavate izdaju ("nemoguće je drugačije"); vi sramno, neprestano napadate one koji se tome suprotstavljaju ("ni "A" protiv izdajničkog Aleka"). - Da kažem: vi ste opijeni idolopoklonstvom, i potpuno, potpuno obnevideli...

Uostalom i sam nedotupavi Alek: "Datum, rejting SNS, datum, rejting SNS, datum...": - ukupno 2 misli. Čak ni dve i po...
Preporuke:
5
0
40 četvrtak, 07 mart 2013 01:16
Tuljanin
A i ko je izdao zemlju 5. oktobra? S. Milošević je IZGUBIO na IZBORIMA. Sam je to priznao. Šta hoćete više...
Preporuke:
4
0
41 četvrtak, 07 mart 2013 02:30
Tuljanin@Jasna*
A i Alek je otužan. Zar vam se ne gadi? Ta ustašca i to otegnuto praznozborenje. Posednut vesternizmom, tako "pragmatičan" i lažljivo ozbiljan, pun elana i elastičan kao slina. On govori o know-how, i bezalternativnom putu na Zapad, o brizi za "našu jadnu decu". Kao nekada o "Milici Rakić", taj ordinarni muljator i demagog, ali u potpuno obrnutom smislu. Nekada su nas ubijali, ali sada će nam "napuniti trbuhe". Zahvalni ćemo promeniti svest, naprosto osamarenu prošlošću i mitovima, i sve promeniti. Postaćemo pragmatični i odvratni kao Alek. Izdajnik Kosova. Pa još sakriven iza porcelanskog Ivice.
Alek: sa rukama u "molitvenom položaju", kao u Mile Đukanovića; cvrkutav kao Milica Delević, ali sa patosom odglumljene ozbiljnosti, tako uzvišeno težak i toržestven.
"Ja sam težak kao konj" (Električni orgazam). Ja, Alek. Ja sluga Zapada i Amerike, the modern man.
Zemljo! O, otvori se pod tim ljudskim ništa...
Preporuke:
5
0
42 četvrtak, 07 mart 2013 03:04
Tuljanin@Jasna*
Za kraj, jedno pitanje. Gde bi bio vaš Tomek da ga Koštunica nije podržao? Možda u političkoj penziji? Možda ne bi trtljao o "neophodnosti promene Ustava" i "prepoznavanju Kosovskih institucija" (ukupno: o neophodnosti kapitulacije)? Možda bi glumio "ljutog patriotu"? Teško je na to odgovoriti, ali jedno je izvesno. Tomek je i onako na putu ka penziji, jer kako vam poručuje vaš novi podržavalac, veoma "patriotski" Nikola Samardžić -- dolaze mlađi, "pragmatičniji" i sluzaviji. Dolazi Alek. Dolazi politika razobručene izdaje.
Preporuke:
5
0
43 četvrtak, 07 mart 2013 03:14
Tuljanin@Jasna*
Za kraj, jedno pitanje. Gde bi bio vaš Toma da ga Koštunica nije podržao? Možda u političkoj penziji? Možda ne bi trtljao o "neophodnosti promene Ustava" i "prepoznavanju Kosovskih institucija" (- ukupno: o neophodnosti kapitulacije)? Možda bi glumio "ljutog patriotu"? Teško je na to odgovoriti, ali jedno je izvesno. Toma je i onako na putu ka penziji, jer kako vam poručuje vaš novi podržavalac, veoma "patriotski" Nikola Samardžić -- dolaze mlađi, "pragmatičniji" i sluzaviji. Dolazi Alek. Dolazi politika razobručene izdaje.
Preporuke:
3
0
44 petak, 08 mart 2013 15:37
Iznogud
Dobro je što radikali podsećaju narod na "nekad i sad" jer je naš narod izgleda zaboravan! Pozdrav za radikale i nadam se da će se uzdići iz pepela
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner